Yeni Web Sitemiz Açıldı

7 Şubat 2010 Pazar

merhaba...


O kadar çok düşündüm ki ilk tanışmada ne yazmalıyım diye.. Ne kadar düşündüysem o kadar aklıma gelmedi...

1 yıl öncesine kadar blogger' larla hiç alakam yoktu...İlk zamanlarda niye ki derdim, niye insanlar sürekli kendileriyle ya da yaptıklarıyla ilgili birşeyler yazar..

Çok sevidiğim dostum, ortağım dimpleinwonderland tanıştırdı beni sizlerle. Onun sayesinde tanıdım, stil direktörünü , nil ertürk'ü , kaplara camdan kelebek'i , fashion by siu 'yu ... ve daha birçok bloger'ı .Sürekli takip eder oldum,bakmadan geçmez oldum:)

Ben de kendimi bildim bileli birşeyler yaparım.. hem annemin güzel sanatlar hocası olması, hem de benim herşeyi farklılaştırma isteğiminde bunda payı büyük.

Bundan sonra ben de burdayım.. sizlerleyim.. yaptığım, gördüğüm, yaşadığım şeylerle aranızdayım.

sevgiyle kalın...

7 yorum:

Gizzy dedi ki...

hoşgeldin:)

sibel dedi ki...

HOŞ GELDİN CİCİLERİ MERAKLA BEKLİYORUZ.SEVGİLER

nilü dedi ki...

hoş geldin o zaman.. bundan sonra bizde sana bakmadan geçmeyiz artık :)

Duru Günaçan dedi ki...

süpeeer:)
demek elmanın diğer yarısı da geldi.
sana elmanın diğer yarısı dedim çünkü ben kısa bir süre öncesine kadar o tasarımları sadece dimple yapıyor sanıyordum.sanki tek elden çıkmış aynı tarz ve zevkte çalışmalardı.demekki bir elmanın yarısı gibi birbirinizi tamamlıyormuşsunuz.
dimple ve senin yaptığın tasarımlar tarzı olan,özgün ve kaliteli işler.
bu çok hoş ikiliye başarılar diliyorum.sende aramıza hoşgeldin canım:)emin ol çok keyif alacaksın blog yazmaktan.

ANTİGONE dedi ki...

hoşgeldin, ne iyi ettin de geldin ;D

CaNsU dedi ki...

Gizzycim hoşbuldum canım. çok saol

Sibelcim çok saol. amacım yaptığım herşeyi sizlerle paylaşmak.. takı-toka haricinde daha neler yapcm neler:):)

nilü merhaba:) beni yanlız bırakmadın için çok saol..

Kapkara Camdan Kelebek canım ne kadar güzel söylemişsin elmanın diğer yarısı:)
tasarımlarımız için söylediklerinde beniçok sevindirdi.. senin yaptıklarınıda en yakından takip edenlerdendim.. sen beni yeni tanıdın ama ben seni çoktandır tanıyorum:)

hepinizi çok öpüyorum.. tekrar teşekkürler...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim ya ne güzel yazmışsın ne mutlu bana ilham verdiysem :) sevgiler