Yeni Web Sitemiz Açıldı

28 Şubat 2010 Pazar

stres bittiiii...

Geçtiğimiz hafta benim için çok fazla stresliydi..yeni bir projeyle ilgilendim ve pür dikkat gerektirdiği için başımı işten kaldıramadım...

Bu arada diğer işimde(aksesuar tasarım) bahar koleksiyonumuzu hazırladık.. ilk tepkiler çok güzeldi.. bu hafta ürün satın alan çok olunca bende hem malzeme almak hemde iş yerinden yakın arkadaşım Pınar'la kafa dağıtmak için Eminönü, Kapalıçarşı gezdik..açıkçası kapalıçarşı da atv' deki dizi burda mı çekiliyo, şurda mı çekiliyo diye dükkanlara bakmaktan bu sefer çarşının otantik havasına giremedim.

Kapalıçarşı' da her dükkanın önünde esnaf böyle elinde ufak çay bardakları içinde sütle çay karışımı(benim tahminim:)) birşeyler içiyordu. Biz de çok heveslendik bi kafeye oturup inatla garsona anlattık ama anlamayınca bari salep içelim dedik.. o da çok iyiydi:)

kendime Eminönünden üzerinde nazar boncuklarının olduğu bi yüzük aldım çok şirin çok sevdim yüzüğümü:)






0 yorum: